Orchidea

Kolejna odsłona młodej fotomodelki. Uwielbiam storczyki i to była moja jedna z koncepcji którą chciałam użyć z Natalką. Motyw kwiatów i roślin będzie pojawiać się nie raz, ponieważ uwielbiam wykorzystywać je w fotografii. Właśnie o taki efekt mi chodziło, "świeże, delikatne". Było mi bardzo szkoda zerwanych storczyków i postanowiłam je uwiecznić na oddzielnych zdjęciach. Później wpadłam na pomysł z kolażem który okazał się dobrym pomysłem na pamiątkę dla rodziców Natalii.

Another scene of young photo models. :) I love orchids and this was my one of the concepts. Theme of flowers will appear more than once, because I love to use them in photography. That's the effect I wanted. I was very injury picked orchids and decided to immortalize them on separate pictures. And then I had the idea of a collage that was a good idea for a keepsake for parents of Natalia.


Agnieszka Radziejewska - Fotografia
Agnieszka Radziejewska - Fotografia

Agnieszka Radziejewska - Fotografia



Agnieszka Radziejewska - Fotografia

Agnieszka Radziejewska - Fotografia

Agnieszka Radziejewska - Fotografia
Dziecięca

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger news

Blogroll

About